Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:37:16+01:00
ZAPROSZENIE
musisz napisać kogo zapraszasz, na co, datę zaproszenia, co tam będzie
OGŁOSZENIE
musisz napisać o czym ono jest np. ze cos zgubiłes, jak to wyglada, kontakt, nagroda.

Mam nadzieje ze pomogłam;*
1 5 1
2010-02-14T19:39:05+01:00
W zaproszeniu musisz napisać :
gdzie odbedzie sie dane spotkanie
kiedy(data i godzina)
w jakim celu
osobe która zapraszasz