Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:39:07+01:00
Taka sytuazja jest możliwa należy zacząć od zwiększania liczy zwierząt. Można zacząć stosować hodowlę zamkniętą gdzie zwierzęta się rozmnożą a następnie wypuścić je do naturalnego środowiska. Zadbać trzeba też o ich naturalne środowisko by nie bylo ciągle zmniejszane pod wpływem dzialalnosci czlowieka.

mam nadzieję że pomogłam ;]
2010-02-14T20:17:24+01:00
Takie przekształcenie jest możliwe, gdy zwierzęta tego samego gatunku innej populacji imigrują do danej grupy co spowoduje szersze rozmnożenie się tych zwierząt. Wyczuwają one również zagrożenie swojej grupy przez co same mogą próbować dołączyć do innej. Może tu pomóc również hodowla sztuczna, co zostało opisane powyżej, zależy czy to ma być z pomocą człowieka czy bez niej.