Odpowiedzi

2009-10-12T17:47:09+02:00
A może tak więcej szczegółów i Jakieś wzory bo to chyba nie są obojętne??
2009-10-12T18:21:21+02:00
O co tu chodzi??? Może więcej szczegółów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:49:11+02:00
W załączniku masz pokazane rzutowanie. wybierz sobie jakąś bryłę, może to być klocek albo cokolwiek i zrob to tak jak widzisz ;) potrzeba ci linijki i olowka. inaczej niestety nie możemy ci pomoc. przykro mi. powodzenia ;)