Odpowiedzi

2010-02-14T19:39:41+01:00
Najlepiej jakiś romantyczny wiersz lub jakiś slogan w stylu "moje życie było puste do póki nie spotkałem Ciebie, Tyś moją jedyną gwizdką co świecisz na niebie"




Daj mi Naj proszę - potrzebuje do wygrania rankingu niewielu pkt - odwdzięczę się


10 3 10
2010-02-14T19:40:33+01:00
Ze jestes szczesliwa ze ja masz i dziekujesz jej za wszystko co dla ciebie zrobila. Ze jest dla ciebie bardzo wazna i ze chcesz juz do konca zycia sie z nia przyjaznic...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:46:40+01:00
Gdy śpisz spokojnie i śnić zaczynasz wiersz do ciebie pisze przyjaciółka.
Stoję przy oknie i widzę ciebie
w falach, obłokach gwiazdach na niebie
stoję i myślę o dniach minionych o chwilach pięknych
z tobą spędzonych
patrze przez szybę na nieba błękit i widzę ciebie
...zaczynam Tęsknić...


1 5 1