Uwaga daje naj oraz 125 ptk. Proszę o rozpisanie przykładów wyniki już posiadam. Jeśli wolisz wyślij zdjęcie lub skan kartki na, której rozwiązywałeś/aś. Daje błędną jeśli wyślesz mi tylko odpowiedzi.
Zadanie brzmi do pierwszych dwóch przykładów Określ dziedzinę funkcji. Rozpisz Do reszty Wyznacz dziedzinę funkcji rozpisz.
W razie problemów gg: 9464651

2

Odpowiedzi

2010-02-14T20:19:26+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:26:40+01:00
Witam!
Oto rozwiązania:
http://img1.vpx.pl/up/20100214/dsc0112650.jpg
http://img1.vpx.pl/up/20100214/dsc0112735.jpg
http://img1.vpx.pl/up/20100214/dsc0112821.jpg

Pozdrawiam!