1.
a/ oblicz wartość bezwzględną:
|-1i trzy czwarte|=
|0,75|=
|-8 i trzy jedenaste|=
-|0,67|=
-|-0,75|=

2,
Które z liczb: -2,5; 0,7; -1,7; -0,3; -jedna trzecia; -1; - trzy ósme

a/ większa od -1
b/ mniejsza od -2
c/ większa od -jedna druga
d/ większa od -1 i trzy czwarte a jednocześnie mniejsze od 0,25?

proszę o pilną odp.

3

Odpowiedzi

2010-02-14T19:49:44+01:00
Drugie:
a. 0,7; -0,3; -jedna trzecia; -3/8
b. -2,5;
c. 0,7; -1/3; -3/8
d. -1,7; -0,3; -1/3; -1; -3/8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:58:12+01:00
I-1¾I=1¾
I0,75I=0,75
I-8i trzy jedenasteI=8 i trzy jedenaste
-I0,67I=0,67
-I-0,75I=0,75

a)0,7;-0,3;-⅓;-⅜
b)-2,5
c)0,7;-0,3;-jedna trzecia;-trzy ósme
d)-1,7;-0,3;-jedna trzecia;-1;-trzy ósme
2010-02-14T19:58:33+01:00
2.a)- trzy ósme, -0,3; - jedna trzecia, 0,7
b) -2,5
c)- trzy ósme, -0,3; - jedna trzecia, 0,7
d)-1,7; -1; - trzy ósme, -0,3; - jedna trzecia,
więcej nie wiem :p