Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:47:32+01:00
Góra tatry,mount everest
wyżyna tybetańska himalaje
nizina syberyjska nizina szczecińska
1 5 1
2010-02-14T19:49:43+01:00
A)tucholskie i dolnoslaskie
b)mongolska i krakowsko czestochowska
c)slaska i amazonki
d)marianski i tonga
3 5 3
2010-02-14T19:49:50+01:00
A) bory tucholskie,
b) Wyż. Lubelska, wyz.krakowsko-czestochowska
c)niz.śląska niź. mazowiecka
d)rów Mariański, rów.Filipiński
1 5 1