Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:48:30+01:00


Wyjeżdżając w daleką podróż do niezbadanych zakątków Afryki kupiłem w sklepie busolę.

Jednym z trudniejszych zadań na teście było zredukowanie jednomianów.

Mój bogaty sąsiad który jest właścicielem dużej firmy, jeździ do rpacy limuzyną.

Ostatnio spotkałem mojego kolegę, który uczy się grać na perkusji.

MEN to skrót od słów " Ministerstwo Edukacji Narodowej"
2010-02-14T19:49:11+01:00
Kapitan używa busoli do manewrowania na morzu.
Limuzyna- dla wielu oznaka bogactwa.
Perkusja to instrument muzyczny, który wyznacza i utrzymuje rytm granej muzyki.
edukacja w Polsce jest na coraz wyższym poziomie, lecz nadal mamy duża dysproporcję pomiędzy nauczaniem w dużych miastach a małych.
Redukcja zatrudnienia jest często spotykana w czasach kryzysu.
2010-02-14T19:50:12+01:00
Busola to inaczej kompas, używa się go do wskazywania kierunków.
Jadąc w samochodzie redukuję < zmniejszam > biegi.
Gwiazdy show-biznesu zarówno w Polsce jak i po za granicami kraju jeżdżą własnymi limuzynami.
Edukację dzieci należy rozpocząć, we wczesnym życiu dziecka.


Pozdro ;P