Wyjaśnij ,co znaczą dzisiaj wyrażenia i zwroty frazeologiczne,pochodzące Biblii
nie ustąpi ani na jotę-
wdowi grosz-
biedny jak łazarz; leżeć ,wyglądać jak łazarz-
faryzeusz z niego-
przenieść się na łono Abrahama

UWAGA!!
PROSZĘ NIE ROBIĆ SPAMU BO ZGŁOSZE
I DOKŁADNE ODPOWIEDZI

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:54:14+01:00
Nie ustąpi ani na jotę- bez litośnie trzyma się swoich racji
wdowi grosz- ofiara ciężkim kosztem, wielkim wyrzeczeniem
biedny jak łazarz; leżeć ,wyglądać jak łazarz-- biedny, nędzarz, wyszydzany przez ludzi
faryzeusz z niego-hipokryta, obłudnik
przenieść się...- umrzeć
110 2 110
2010-02-14T19:55:25+01:00
Nie ustapi ani na jote - nie ustapi wcale , w ogole
wdowi grosz- niewielka ofiara dana ze szczerego serca
wygladac jak lazarz , lezec biedny jak lazarz- czlowiek skrajnie nedzny
faryzeusz - swietoszek hipokryta
przeniesc sie na lono abrahama - umrzec
65 4 65