Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T19:56:23+01:00
2010-02-14T19:59:06+01:00
A) AlCl3 (glin Al jest III wartościowy, chlor Cl I)

b)sól kwasu solnego i glinu, czyli po prostu to jest sól
2 4 2
2010-02-14T20:27:14+01:00
W skład cząsteczki chlorku glinu wchodzą 1 atom glinu i 3 atomy chlorku.
a) napisz wzór sumaryczny chlorku glinu
AlCl3
b) do jakiej grupy związków zaliczysz chlorek glinu?
sole
2 3 2