Odpowiedzi

2010-02-14T19:53:21+01:00
Nie z przymiotnikami i rzeczownikami piszemy łącznie ;]
2010-02-14T19:54:02+01:00
Nie z rzeczownikami, przymiotnikami,liczebnikami piszemy łącznie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:54:48+01:00
'nie' z przymiotnikami piszemy razem:
- niedobry
- niegrzeczny
- niekulturalny
- niewychowany
- nieznośny
'nie' z rzeczownikami piszemy razem:
- niepokój
- niebezpieczeństwo
'nie' z liczebnikami piszemy łącznie:
- niewiele