Odpowiedzi

2010-02-14T19:56:13+01:00
Chodzi o to (tak mi się wydaje) że to co najważniejsze w życiu jest tam, gdzie serce twoje to znaczy, gdzie twoja miłość/ ukochana ci osoba itp.
pozdro i liczę na najlepszą odp.!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T19:57:14+01:00
Tam skarb twój gdzie serce twoje... - Oznacza to by podążać za sercem, za jego głosem, a znajdziemy bogactwa, wszystko co najlepsze, bo serce najbardziej nas rozumie i wie co dla nas najlepsze.
1 5 1
2010-02-14T22:00:15+01:00
Te słowa można rozumieć tak, iż należy kierować się swym sercem w różnego rodzaju wyborach. Wiedzieć, że to, co czujemy powinno być najważniejsze, że należy to doceniać, gdyż tak naprawdę powinniśmy sami kierować swoim życiem i być z tymi osobami, które kochamy.