Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T19:59:08+01:00
POLSKA. Drzwi gnieźnieńskie ;
Bogurodzica;
Obraz Matki Bożej Częstochowskiej;

miejscowości kojarzące się z chrześcijaństwem:
Jasna Góra, Licheń, Kalwaria Zebrzydowska

EUROPA. Bazylika św. Piotra w Rzymie;
Kaplica Sykstyńska;
Katedra św. Szczepana we Wiedniu;

Lourdes, Medjugorje, Ziemia Święta, Rzym, Watykan

MIEJSCE ZAMIESZKANIA
mieszkam koło Częstochowy więc dam:
Obraz Matki Bożej Częstochowskiej
11 4 11
2010-02-14T20:02:11+01:00
W Europie:
-Bazylika Św.Andrzeja Apostoła w Olkuszu
W Polsce:
-Kościół Mariacki w Krakowie,
-Bazylika w Licheniu
-Sanktuarium Najświętszej Maryi Panny Jasnogórskiej w Częstochowie
6 3 6
2010-02-14T23:26:27+01:00
Europa - Watykan, Kaplica św. piotra w RZymie

Polska - Chęstochowa, kościół mariacki

Moje otoczenie - jakis kościół, kapliczka.
6 3 6