Odpowiedzi

2009-10-12T17:49:57+02:00
M. on
D. jego
C. jemu
B. jego
N. z nim
Ms. o nim
W. on !

M. ja
D. mnie
C. mnie
B. mnie
N. ze mną
Ms. o mnie
W. ja !
2009-10-12T17:50:08+02:00
Mianownik ja On
Dopełniacz mnie Jego
Celownik mnie (mi) Jemu
Biernik mnie Jego
Miejscownik ze mną z nim
Narzędnik o mnie o nim
Wołacz o Ja! o On!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T17:52:05+02:00

Mianownik: On Ja
Dopełniacz: Jego Mnie
Celownik: Jemu Sobie
Biernik: Go Siebie
Narzędnik: Nim Sobą
Miejscownik: Nim Sobie
Wołacz: On Ja

ha! Wiedziałam, że się na tym złapiecie xD
Celownik słowa "ja" to "sobie", a nie "mi" bądź "mnie"

<333