Odpowiedzi

2010-02-14T19:59:46+01:00
Włóż ściągę między nogi,ewentualnie przyklej na krawędź ławki. w moim przypadku zawsze działa. powodzenia :)
2010-02-14T19:59:51+01:00
Schowaj może do piórnika albo pod rękaw
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:01:13+01:00
Czy nie najlepiej byłoby po prostu się nauczyć danego materiału? :>
Ściąganie ściąganiem, dużo zależy od zachowania na klasówce/kartkówce Twojego nauczyciela.
Ja osobiście preferuję pisanie ściągi na podeszwie buta lub na etykiecie jakiegoś napoju, który postawię na parapecie. :>
1 4 1