Odpowiedzi

2010-02-14T20:02:34+01:00
Np. Przemówienia rozprawki zaproszenia ogłoszenia literatura porozumiewanie sie z ludzmi :)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:06:11+01:00
Myślę ze pismo w czasach wsółczesnych jest poczebne. W tych czasach mamy dużo spraw na głowie i nie wszystko pamiętamy. Dobrym na to pomysłem jest zapisywanie na papierze. Wtedy nie będziemy mieli problemów z przypominaniem sobie rzeczy, które szybko wyszły nam z głowy.
3 1 3