Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:08:43+01:00
2/3
jest 365 dni w roku

365:3=121,(6) w przybliżeniu 122
122*2=244 ;]
1 5 1
2010-02-14T20:09:06+01:00
Jak coś dwie trzecie to 2/3

2/3 * 365 = 730/3 ≈ 243

odp.: To około 243 dni w roku.
1 5 1
2010-02-14T23:36:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zakładam że 1 rok ma 365 dni, więc
Dni pochmurne to 2/3 *365 = ok.243 dni
W Krakowie liczba dni z zachmurzeniami stanowi ok. 243 dni
2 5 2