Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:10:42+01:00
Musisz sobie jakby w głowie obrocic te trojkaty ;p

w A suma katow przy boku dlugosci 4 jest taka sama w obu trojkatach. wiec trojkaty sa przystające

W B na pierwszym rysunku kat 55stopni znajduje sie pomeidzy dwoma bokami dl. 4, na drugim rysunku ten kat nie znajduje sie pomiedzy tymi bokami, wiec trojkaty nie sa przystajace
2010-02-14T20:18:44+01:00
Narysuj je w odbiciu lustrzanym.
Przystające-dwie takie same figury.
Narysuj przerywaną linię na środku kartki.Potem narysuj jeden taki trójkąt jak w załączniku[po jednej stronie linii],a po drugiej stronie - odbicie.
Mam nadzieje,że pomogłam.;]Pozdrawiam;]