Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T22:08:25+01:00
1 będziesz służył tylko jednemu Bogu
2 imie boże bedziesz wymawiał z czcią i szacunkiem
3 dzień swięty przeżywaj godnie
4 darz szacunkiem rodziców
5 szanuj życie od poczecia do naturalnej śmierci
6 wyrzeknij się pożądania
7 szanuj własnośc innych
8 mów tylko prawdę o bliźnich
9 szanuj żonę twego blizniego
10 i każdą rzecz, która należy do niego
2010-02-14T22:11:48+01:00
1. Wyznawaj wiarę tylko w jedno Boga- Jezusa Chrystusa.
2. Używaj imion boskich z czcią i szacunkiem.
3. pamiętaj abyś dzień świętty święci- tu nie ma NIE! :)
4. Szanuj i kochaj swoich rodziców.
5. Uważaj i dbaj o życie każdego człowieka.
6. Bądź wierny współmałżonkowi, miej czyste mysli i serce.
7. Pożyczaj tylko za pozwoleniem.
8. Mów prawdę o bliźnich.
9.
10. Ciesz się z tego co masz.

NA 9 NIE MAM POMYSŁU :(
1 5 1