Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:13:21+01:00
Prądy ciepłe ocieplają klimat wybrzeży przy których płyną i przynoszą opady(wilgoć). Prądy zimne oziębiają wybrzeża i powodują brak opadów. ;]
3 5 3
2010-02-14T20:15:17+01:00

Siła przyciągania księżyca i słońca.

Następuje przypływ i odpływ wód morskich.
Ich szerokość jest liczona w diesiątkach kilometrów.
Są to potężne, słone rzeki płynące w morzach i oceanach.
1 5 1