1.Na koncert kupiono 6 biletów i zapłacono 64 zł.Bilety normalne były po 16 złotych , a ulgowe po 8 zł.Jle kupiono biletów normalnych , a ile ulgowych.?

2.Twój kolega nie lubi surówek.Przekonaj go , że warto jeść surowe warzywa.

3.Śniło mi się , że w pięknym ogrodzie spotkałem...Opowiedz o spotkaniu ze znaną postacią z historii Polski ( np: władcą , uczonym, pisarzem, sławnym dowódcą ,pattronem szkoły.)
Postaraj się, by Twoja wypowiedź była dłuższa niż pół strony.



Kto zrobi jak najszybciej i te wszystkie zadania i ładnie i dobrze ;)To daję naj naj naj naj naj...

2

Odpowiedzi

2010-02-14T20:18:40+01:00
1.

2- ulgowe
3-normalne


2.
Surowe warzywa są pyszne oraz zdrowe .
Warto je spożywać , ponieważ dostarczają dużo witamin .

3. Nie chce mi sięę myŚleĆ ;]]



Ale daj naj ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:19:01+01:00
1. Są różne możliwości.
Można było kupić np. 8 ulgowych, i 0 normalnych.
Można było kupić np. 2 normalne i 4 ulgowe.

2.
Jarku, warto jeść warzywa, ponieważ zawierają one wiele witamin i są bardzo zdrowe.

3.
Śniło mi się, że w pięknym ogrodzie spotkałam MIkołaja Kopernika.
Zachwycał się roślinami i sklepieniem nieba. Opowiadał mi o Wszechświecie, o tym, ile zagadek się w nim kryje. Wspominał też, jak ludzie bardzo się mylą, że to Słońce obraca się w okół Ziemi. Wytłumaczyłam mu, że jego teza jest prawdziwa, i jakie panuje dzisiaj przysłowie o nim, że "zatrzymał słońce, ruszył ziemię, polskie wydało go plemię" [rozwiń to ;)]