Odpowiedzi

2010-02-14T20:17:07+01:00
86/43=2zł za sztukę
2-0,4zł=1,6zł
86/1,6=53,75
Będzie mógł kupić 53 długopisy.
2010-02-14T20:17:21+01:00
X-cena jednego dlugopisu

43x=86 |:43
x=2

2-0,40=1,60
86:1,6=53,75

Za tą samą kwote można kupić 53 długopisy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:19:55+01:00
86:43=2
2-0.4=1,6
86:1,6=53,75

za 86 zl mozna kupic 53 długopisy tańsze o 40gr i zostanie 75gr reszty.