Odpowiedzi

2010-02-14T20:20:07+01:00
Możesz np. narysować samą/samego siebie kiedy robisz zakupy, sprzątasz. zwykłe codzinne zadania, przez które pomagasz rodzicom.
2010-02-14T20:20:56+01:00
Narysuj siebie pomagajacym rodzicom
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:23:11+01:00
Możesz namalować jak dziecko pomaga rodzicu lub jak opiekuje się nim jak jest chory czyli jak go inczej "uzdrawia" (w przenośni) tak jak uzdrawiał Pan Bóg....