Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T20:27:06+01:00
N - cena biletu normalnego
u - cena biletu ulgowego
u = n - 37%n = 100%n - 37%n = 63%n = 0,63n 4n = 10u - 23 4n = 10 * 0,63n - 23 4n = 6,3n - 23 23 = 6,3n - 4n 23 = 2,3n /:2,3 10 = n cena biletu normalnego u = 0,63n u = 0,63 * 10 = 6,30 zł
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T20:27:29+01:00
N - cena biletu normalnego u - cena bilegu ulgowego u = n - 37%n = 100%n - 37%n = 63%n = 0,63n 4n = 10u - 23 4n = 10 * 0,63n - 23 4n = 6,3n - 23 23 = 6,3n - 4n 23 = 2,3n /:2,3 10 = n -wyliczyłaś cenę biletu normalnego u = 0,63n u = 0,63 * 10 = 6,30 zł

dasz najjj