Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:28:08+01:00
Idzie niebezpieczny bóbr. Niesie ze soba niezwykle cenny skarb. Nie chce się nim z nikim podzielić. Od lat ten bóbr nie słyszy to, co się do niego mówi. Chce ten skarb niezmiennie zostawić tylko dla siebie. Lepiej mu nie przeszkadzać i go nie denerwować.
10 4 10
2010-02-14T20:30:03+01:00
Nie ma to jak w domu. Był to niedobry dzień w moim życiu. Te urodziny kompletnie nieudane. Nie lubię jak mi coś nie wychodzi. Nie spróbowałem nawet tortu. To niewiarygodne


Pozdrawiam :)
6 4 6
2010-02-14T20:32:15+01:00
Gdy byłam niegrzeczna moja mama mi nie pomogła. Nie lubiłam grać na komputerze. Zamiast tego wolałam czytać nieciekawe książki. Nie chciałam bawić się z moim niezdarnym kotem.
14 3 14