Napiszcie co z czym się Łończy żeby powstały związki frazeologiczne :
Wziąć -.. z siebie
rosnąć - .. w ślady kogoś
wychodzić-.. w oczach
uciąć - ... na laurach
przystąpić- .. alarm
spocząć - ... coś pod lupę
wyciągnąć - ... do rzeczy
wszcząć - ... sobie drzemkę
iść - .. asa z rękawa

POMOCY potrzebne na jutro ...

2

Odpowiedzi

2009-10-12T18:02:55+02:00
Rosnac w oczach
Wyciagnac asa z rekawa
Isc w slady kogos
Wychodzic z siebie
Wszczac alarm
Przystapic do rzeczy
Wziac cos pod lupe
Uciac sobie drzemke
Spoczac na laurach

Sory ale nie moge pisac polskich znakow :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:10:19+02:00
1. Wziąć coś po lupe.
2. Rosnąć w oczach.
3. Wychodzić z siebie.
4. Uciąć sobie drzemkę.
5. Przystąpić do rzeczy.
6. Spocząć na laurach.
7. Wyciągnąć asa z rękawa.
8. Wszcząć alarm.
9. Iść w ślady kogoś.
1 5 1