Odpowiedzi

2010-02-14T20:41:15+01:00
Wywiad z Katarzyną Cichopek!.

- Dzień Dobry czy mogę pani zadać kilka pytań?!.
- Tak oczywiście.
- Jaką jest pani kobietą?!.
- Jestem kobietą... niezależną,
- Co panią imponuje?!.
- Imponują mi kobiety, które... potrafią żyć dla siebie i spełniać się w życiu.
- Czego pani nie umie nie lubi?!.
- Nie umiem... GOTOWAĆ :)
- Gdyby pani mogła, co by pani w sobie zmieniła?!.
- Gdybym mogła coś w sobie zmienić... byłby to wzrost.
- Jaka jest pani w głębi dusz?!.
- W głębi duszy ...jestem małą zagubioną dziewczynką.
- Bardzo dziękuje za wywiad.Do widzenia. Do widzenia, a może nawet kiedyś do zobaczenia.
- Nie ma za co.! Nie kryję się przed nikim. Do zobaczenia.
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:42:28+01:00
Dzisiejszy wywiad przeprowadzę z najsławniejszym w ostatnim czasie wokalistą polskim Piotrem Kupichą,ponieważ chcemy dowiedzieć się jak czuje się tak bardzo utytułowana osoba ,która osiągnęła tak dużo w małym okresie czasowym.
Dzień dobry panie Piotrze !
-dzień dobry panie redaktorze,
-Dziś piękny dzień dla pana Brylantowy Słowik zdobyty i wręczony Panu od samego Krzysztofa Krawczyka ,jak sie pan czuje?
-Jestem wzruszony szczególnie tym ,że dostałem go od tak wielkiej osobowości ,nie wiedziałem,że mam aż tyle fanów i bardzo bardzo dziękuje tym ,którzy oddali na mnie swe głosy.
-Widziałem pewne zawahania u Pana w czasie wykonywania utworu, czy obawiał się pan czegoś ?
-Wiadomo występowanie przed taką publicznością to wielki stres ,ale mam nadzieję że nie było najgorzej.
-Jak widać było bardzo dobrze ,a czy długo zajęły przygotowania do tego Festiwalu?
-Myślę ,że przygotowania trwały już od początku wypromowania mojej płyty ,ponieważ cały czas na nowo musiałem ćwiczyć więc szczególnie po prostu nie zamęczyły mnie te przygotowania .;) -Jeszcze jedno pytanie ,czy nie myślał Pan nad wykonaniem jednak innej piosenki niż tej ,która była dziś zaśpiewana.- Oczywiście dylemat był nieziemski ,ale zdecydowałem się na tą i bardzo się z tego cieszę. -Chciały Pan kogoś pozdrowić? -Serdecznie pozdrawiam moją całą rodzinę , ludzi którzy mnie wspierali i oczywiście moich kolegów z zespołu. -Dziękujemy Panie Piotrze damy się już panu nacieszyć tym zwycięstwem. -Dziękuję , Do widzenia.
16 3 16