1.napisz wyrażenie algebraiczne

a) suma liczb a i -3
b) różnica liczb n i -7
c) iloczyn liczb x i y
d) iloraz liczb -5 i m
e) podwojona suma liczby b oraz iloczynu liczb 2 i a
f) kwadrat różnicy liczby 20 oraz ilorazu liczb x i y
g) iloczyn sumy kwadratów liczb a i b przez róznicę liczb a i b

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:40:14+01:00
Witam!

a) a+(-3)=a-3
b) n-(-7)=n+7
c) xy
d) -5/m
e) 2(b+2a)=2b+4a
f) (20-x/y)²
g) (a²+b²)*(a-b)

Pozdrawiam!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T20:42:10+01:00
A) a +(-3)=a-3
b)n -( -7)=n+7
c) x *y
d) -5: m
e) 2b+2a
f) (20 -x :y)²
g) (a +b)²/a - b
1 1 1
2010-02-14T20:42:30+01:00
A) a+(-3)=a-3
b) n-(7)=n+7
c) x*y=xy
d) -5/m
e) 2( b+2*a)=2b+4a
f) (20-x/y)²=400-x²/y²
g) (a²+b²)*(a-b)=a³-a²b+ab²-b³
1 5 1