Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:40:25+01:00
Ścieżka - bezdźwięczne
liczba - dźwięczne
szybko - bezdźwięczne
pięć wiewiórek - dźwięczne
chleb - bezdźwięczne

<33
1 4 1
2010-02-14T20:40:27+01:00
Ścieżka - tak
liczba - tak
szybko - tak
pięć wiewiórek - nie
chleb - tak

tak - udźwięcznione, a nie to ubedźwiękczone.
1 3 1
2010-02-14T20:41:52+01:00
ścieżka - ubeźdźwięcznione
liczba - ubeźdźwięcznione
szybko - ubeźdźwięczninoe
chleb - ubeźdxwięczninoe
1 2 1