Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:57:11+01:00
Porównanie fotosyntezy i oddychania

PROCES:
-Pora zachodzenia procesu
-Miejsce zachodzenie procesu
-Składniki potrzebne do procesu
-Produkty procesu
-Rola światła w procesie

FOTOSYNTEZA: ODDYCHANIE:
-zachodzi w dzień -zachodzi w dzień i w nocy
-chloroplasty -mitochondrium
-dwutlenek węgla,woda -glukoza i tlen
-glukoza i tlen -dwutlenek węgla,woda,energia
-potrzebne do reakcji -niepotrzebne
chemicznej
3 2 3
2010-02-14T21:33:10+01:00
Róznica jest ta ze do fotosyntezy uzywany jest dwutlenek wegla a wydychany tlen, a w oddychaniu na odwrot ;))
2 1 2