Odpowiedzi

2010-02-14T20:44:43+01:00
Kochana Babciu, w dniu Twojego święta,
niech Twa mina będzie uśmiechnięta.
Zaraz Tobie ładnie zagramy
i życzenia głośno zaśpiewamy.
Chcemy Ci życzyć, wszystkiego dobrego,
Każdego dnia wesołego.
Tego babciu, Ci życzymy
I głęboko w to wierzymy,
że gdy wspomnisz tę piosenkę
wszystkim dzieciom podasz rękę ;]

Może takie coś? układałam to z koleżankami ; ] Możesz trochę pozmieniać i chyba będzie dobrze ; ]
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:45:36+01:00
W dniu tak pięknym i wspaniałym,
Życzę Ci Babciu sercem całym,
Dużo zdrowia, sto lat życia
i milion złotóweczek do zdobycia.

a piosenkę moja babcia

z babcią chodzę na spacery,
z nią poznaję kwiaty, drzewa.
Słucham babci opowieści,
swe piosenki babci śpiewam.

Babciu, babciu moja kochana,
to ja wnuczka twa roześmiana.
Niosę w darze prezentów wiele,
bo zawsze z tobą jest najweselej.

Gdy na dworze wielkie mrozy
z babcią najprzyjemniej w świecie.
Razem w kuchni gotujemy
może też spróbować chcecie.

Babciu, babciu moja kochana...

Kiedy kładę się do łóżka,
na fotelu babcia siada.
Piękne bajki dla swej wnusi
cały wieczór opowiada.

Babciu, babciu moja kochana...
1 5 1
  • almt
  • Początkujący
2010-02-14T20:51:38+01:00
Kochana babciu, życzę Ci długiego, radosnego życia ze wspaniałą rodziną oraz dużo zdrowia, by starczyło Ci sił wychować mnie na porządnego i wartościowego człowieka. Chcę także podarować Ci ten skromny upominek w postaci piosenki jaką jest "Serduszko puka w rytmie cza cza".
Wszystkiego najlepszego babciu! Kocham Cię.
1 2 1