Dorota i Ada ozdabiały taśmą świąteczną serwetki. Dorota naszywała ją według wzoru na rysunku, a Ada obszywała serwetki dookoła. Która z dziewcząt zużyła więcej taśmy?
A. Więcej zużyła Ada
B. Więcej zużyła Dorota
C. Obie zużyły w przybliżeniu po tyle samo taśmy
D. Nie wiadomo, bo brak wymiarów serwetki

dodałem ten rysunek jako załącznik

2

Odpowiedzi

2010-02-14T20:45:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:20:01+01:00
C. Obie zużyły w przybliżeniu po tyle samo taśmy

jak widać na obrazku pionowe i poziome linie są długością zbliżone długości obwodu serwetki:)

pozdrawiam :)
3 3 3