Odpowiedzi

2010-02-14T20:43:10+01:00
A) margaryna, olej,
b) smalec, ser, mięso
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:46:42+01:00
Roslinne;
groch, cebula, fasola, ziemniaki, owoce, slonecznik, cykoria, pietruszka, marchewka, buraki, czosnek,
Zwierzece;
mieso, sery, mleko, jaja, ryby.
4 2 4
2010-02-15T01:40:43+01:00
A)Roslinne; slonecznik, olej, oliwa z oliwek
b)Zwierzece; mieso, produkty mleczne, jaja, ryby.
3 4 3