Odpowiedzi

2010-02-14T20:45:55+01:00
Ponieważ mają większe możliwości do przeprowadzenia fotosyntezy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:46:26+01:00
Rośliny wodne rozwijają się lepiej w nasłonecznionym /naświetlonym/ miejscu, gdyż do ich prawidłowego rozwoju niezbędne jest światło. Dzięki temu mogą prawidłowo zachodzić róże procesy życiowe, takie jak fotosynteza.
2010-02-14T21:45:24+01:00
Rośliny wodne najlepiej rozwijają się w oświetlonym akwarium, ponieważ muszą prowadzić proces fotosyntezy (wytwarzają sobie pokarm). Np. w morzu najwięcej roślin żyje w strefie przybrzeżnej, ponieważ jest najbardziej oświetlona, a w niższych partiach jest ich coraz mniej.

Myślę, że pomogłam;)
1 5 1