Odpowiedzi

2010-02-14T20:48:12+01:00
Modlitwa przy każdym posiłku,uczestnictwo w nabożeństwach i mszach śwętych,Post w każdy pierwszy piątek miesiąca.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:49:21+01:00
1.Wstają rano odmawiam pacierz
2 . na 10 Idę do kościoła
3. na 13 idę do zachrysti
4 .o 16 ide do domu sióstr zakonnych
5 . o 19 zmawiam pacierz
6. ide spać i myślę o jezusie
2010-02-14T23:22:54+01:00
Możesz przedstawić ze głosisz słowo boże innym