Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:47:57+01:00
3/7 klasy = 5 facetów
dziewczyn 4 razy więcej

5*4+5=20+5=25

Tak zrozumiałam, z tego, co napisałaś/eś.
1 5 1
2010-02-14T21:14:16+01:00
To zadanie jest źle sformułowane. Nie da się go rozwiązać. Ja to rozumiem tak:
y - ilość uczniów w klasie
z - liczba chłopców

3/7 × y = z
4/7 × y = 4z

Niestety tego układu równań nie da się rozwiązać.
Proszę poprawić treść zadania.