Ja się maluję codziennie -
ja chcę podkreślić .. -
Do szkoły chodzę nieumalowana -
Czasami naturalny wygląd -
Chłopcy się nie malują -
Pewność siebie -
Dziewczynom pasują jasne kolory -
To należy do higieny -
Pryszcz -
Wymalowane dziewczyny wyglądają lepiej -


proszę o przetłumaczenie na j. niemiecki, z góry dzięki . ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:52:08+01:00
Ja się maluję codziennie - Ich muss jeden Tag malen
ja chcę podkreślić .. - Ich möchte betonen
Do szkoły chodzę nieumalowana - Kein Make-up zur Schule gehen
Czasami naturalny wygląd - Manchmal ist das natürliche Aussehen
Chłopcy się nie malują - Jungen Farbe nicht
Pewność siebie - Selbstvertrauen
Dziewczynom pasują jasne kolory - Mädchen fit in leuchtenden Farben
To należy do higieny - Es gehört zur Gesundheit
Pryszcz - Pustel
Wymalowane dziewczyny wyglądają lepiej - gemalt Mädchen besser aussehen
1 4 1
2010-02-14T20:52:10+01:00
Ja się maluję codziennie - Ich schminke jeden Tag.
ja chcę podkreślić .. - Ich will unterstreichen
Do szkoły chodzę nieumalowana - Zur Schule gehe ich nicht schminken.
Czasami naturalny wygląd -
Chłopcy się nie malują - Der Jungen schminken nicht.
Pewność siebie -
Dziewczynom pasują jasne kolory -
To należy do higieny -
Pryszcz - der Pickel
Wymalowane dziewczyny wyglądają lepiej -
1 3 1