Odpowiedzi

2010-02-14T20:53:31+01:00
Moim zdaniem klonowanie organizmów czy żywnośći nie jest dobre.
Popatrzmy na rolników, którzy będom musieli zamknąc uprawy i będą bez dochodów. Do tego na rynkach i targach będzie coraz mniej chandlujących co sprawi zmniejszenie ilości miejsc pracy. Moim zdaniem powinniśmy dać szanse rolnikom i osobą chandlująncym. Do tego nie wiadomo czy sklonowe zwierze będzie miało uczycia i czy będzie mogło być przyjacielem człowieka
W Polsce wiele osób obawia się klonowania organizmów i jedzenia więc po co wywoływać problem.


P.S POPRAW SOBIE BŁĘDY
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:57:45+01:00
70% ludności chciałoby się sklonować, ze niby tak byłoby lepiej, bo nic dana osoba nie musiałaby robić tylko wszystko załatwiałby za nią sklonowany człowiek (jej klon). Ale dlaczego jest to problem społeczeństwa? Pierwszym moim argumentem będzie fakt że ludzie którzy cały czas siedzieliby i leniuchowali by strasznie przytyli, byliby tłuściochami. Drugim moim argumentem będzie to ze nie przeżywali by uczuć , chodzi mi tu głównie o miłość. Moja wypowiedź byłaby niepełna gdybym nie powiedziała że klony na które ludzie wydaliby dużo pieniędzy w końcu by się uszkodziły, albo żyły by dłużej od ludzi, i zamiast prawdziwych istot ludzkich, ziemię by owładnęły klony. Ponadto w rolnictwie gdyby klonowano warzywa, owoce rolnicy nie mieliby za co żyć. Przecież rolnik nie ma wystarczającego wykształcenia aby zarządzać firmą.