Odpowiedzi

2009-10-12T17:58:20+02:00
Hmm ja bym narysował to tak kościół w kształcie serca pokolorowany na czerwono i dookoła wielu ludzi w środku tego serca może być Jezus albo jakiś anioł kto jak woli :D albo narysuj po prostu tam swojego księdza ;] na pewno sie ucieszy
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T17:58:50+02:00
Twojemu nauczycielowi zapewne chodziło o to, abyś nie rysowała jakiegoś super odpicowanego kościoła, ale o to, że słowo "kościół" to również ludzie.

Proponowałabym narysować jakieś splecione dłonie, albo ognisko i siedzących przy nim, uśmiechniętych ludzi ;)

I tutaj będziesz miała idealny przykład doświadczenia etycznego xD
3 3 3
2009-10-12T18:30:00+02:00
Narysuj Kościół i nad nim wielkiego Jezusa i wkoło Jezusa ludzi i na piersi każdego człowieka narysuj serce :)
Powodzenia :) :*
3 1 3