W ruchu jednostajnie prostoliniowym prędkośc określa się wzorem v-s/t.Prawdziwe jest zdanie
A.Droga jest wprost proporcjonalna do czasu.
B.Prędkośc jest wprost proporacjonalna do czasu.
C.Prędkośc jest wprost odwrotnie proporcjonalna do czasu.
D.Żadne wielkości nie są do siebie wprost proporcjonalne.

3

Odpowiedzi

2010-02-14T20:52:49+01:00
Prawdziwe jest zdanie A - droga jest wprost proporcjonalna do czasu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:12:29+01:00
A TAK
B CHYBA NIE
C NIE
D NIE
2010-02-14T23:29:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Zdecydowanie odpowiedź: A
1 5 1