To moj ulubiony przedmiot
uzupełnij to odpowiednijmi czesciami mowy np
to- zaimek rzeczowy
moj- zaimek przmiotny
polskiego jakiego ?przmiotnik l.poj przpadek . dopełniacz r meski

wiec tylko ububiony, przedmiot
prosze odroznijcie to z gory dziekii =***

3

Odpowiedzi

2010-02-14T20:55:24+01:00
Ulubiony- przymiotnik. r.męski, pl.pojedyńcza
przedmiot - rzeczownik r.męski, l.poj.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:56:03+01:00
Ulubiony - przymiotnik, l. poj. M. r. męski
przedmiot - rzeczownik, l. poj. M. r. męski
2010-02-14T20:59:09+01:00
Ulubiony - przymiotnik, Mianownik (M.), l. pojedyncza, rodzaj męski

Przedmiot - rzeczownik, Mianownik( kto ? co ? - przedmiot) lub Celownik( kogo ? co? - przedmiot), l.pojedyncza, r.męski