Do ozdoby stołu Ada kupiła o tyle samo świeczek.Jedna kosztowała 7zł, a druga 5zł. Za wszystkie zapłaciła 72zł.
a) Oblicz wartość wyrażenia:
72 : 12 × 2 =...................................
b) Napisz pytanie, na które otrzymujesz odpowiedź, wartość tego wyrażenia.
.................................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:03:20+01:00
A) 72 : 12 × 2 = 6 x 2 = 12 [zł]
b) Ile kosztowały razem jedna i druga świeca?
5 3 5
2010-02-14T21:07:43+01:00
72:12×2=3
ile paczek świeczek kupiła?
2 3 2