Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T18:02:20+02:00
Urbanizacja-rozrastanie się miast i powstawanie nowych
Pozytywne skutki:
* łatwiejszy dostęp do pracy
* możliwość wyboru pracy
* istnienie instytucji oświatowych, kulturowych, opieki zdrowotnej, finansowych, ubezpieczeniowych
* szybkie komunikowanie i przemieszczanie się ludzi

Wady:
bezrobocie
zanieczyszczenie środowiska
choroby
6 4 6
2009-10-12T18:41:36+02:00
Urbanizacja - to proces rozwoju istniejących miast i powstawania nowych
7 3 7
2009-10-12T19:31:20+02:00
Zespół przemian społeczno-ekonomicznych, kulturowych i przestrzennych prowadzących do rozwoju miast, wzrostu ich liczby, powiększania się odsetka ludności miejskiej w ogólnej liczbie ludności państwa, rozszerzania się obszarów miejskich.
36 4 36