Odpowiedzi

2010-02-14T21:10:56+01:00
Wolna elekcja – 1573 r. – Henryk d'Anjou (Walezy) – brat króla Francji zostaje wybrany na króla Polski.


2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T21:13:55+01:00
Pierwsza wolna elekcja w Polsce odbyła się w roku 1573 we wsi Kamień pod Warszawą. Wybrany został Henryk Walezy (1573-1574).
1 3 1
2010-02-14T21:15:48+01:00
Pierwsza wolna elekcja w Polsce odbyła się w roku 1573 we wsi Kamień pod Warszawą. Królem został wówczas Henryk Walezy.
1 5 1