Odpowiedzi

2010-02-14T21:20:52+01:00
A) więcej atomów jest w 8g żelaza
b) więcej atomów jest w 5.4g glinu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:25:32+01:00
W 8g miedzi czy w 8g żelaza
8g cu - xat
64-6,02*10 do23
x=0,725*10do23 at cu

8g fe-x
56-6,02*10do23
x=0,86 *10do23 at

wiece at jest w fe


b) w 5,4g glinu czy w 6,5g cynku

5,4g al-xat
27-6,02*10do23
x=1,204*10do23at

6,5g zn -x at
65-6,02*10do23
x=0,602*10do23at cynku


wiecej at ma glin
2 5 2