Odpowiedzi

2010-02-14T21:14:33+01:00
Rzymianie budowali również:
-cyrki( do wyścigów powozów konnych)
-amfiteatry( budowle z miejscami dla publiczności i arenami)
-termy(łaźnie)
-place publiczne
-bazyliki( budynki w których dokonywano transakcji gospodarczych, odbywały się procesy sądowe)
- różne budynki typu: biblioteki, teatry, świątynie.

Mam nadzieję że pomogłam :) Pozdrawiam :>
6 4 6
2010-02-14T21:16:56+01:00
Panteon, Łuk Tytusa, Termy, Bazyliki
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:17:21+01:00
-Koloseum,
-amfiteatr rzymski,
-forum omanum,
-pantenon,
-kolumna Trojana,
- łuk Tytusa w Rzymie

mam nadzieje że pomogłam:)*
10 4 10