Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T21:15:29+01:00
Jezus spotyka mnie w modlitwie. senns zycia pomaga mi odkryc poprzez chora na raka mozgu siostre. dzieki temu wiem co jest w zyciu wazne.w pewnym sensie choroba siostry mnie zmienila. pomaga mi odkryc co jest zle a co dobre...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:15:34+01:00
Pan Jezus spotyka mnie kiedy siedzę w domu. Jestem zapłakana ponieważ dostałam 1 ze sprawdzianu. Jezus pociesza mnie. Mówi mi, że to nie koniec świata. Pokazuje mi sens życia. Wspiera mnie słowami, że mam dla kogo żyć, dla rodziców i nie powinnam się zamatwiać. Pokazuje mi również te pozytywne stony życia z których powinnam się cieszyć. Jezus bardzo mi pomaga.
2010-02-14T21:16:05+01:00
Jezus spotyka się ze mną w czasie modlitwy.
Jezu pomaga mi odkryć sens życia przez cuda.
Kiedy rodzice się pokłócą chłopak cię zostawi Jezus jest
twoim najlepszym przyjacielem to on cię stworzył
i to on zadecyduje kiedy masz odejść z tego świata. Nigdy się nie poddawaj. Świat jest wielki i jeszcze dużo życia przed tobą .