Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:20:53+01:00
Dziś miałam pójść na koncert, posłuchałabym tego świetnego zespołu! Zobaczyłabym świetne kreacje członków kapeli. Mój kolega poznałby moją siostrę, na pewno spodobałaby mu się. Przy okazji pogodziłabym dwie skłócone koleżanki. Mogłabym nawet dostać jutro jedynkę za pracę domową, niechby nawet mama dała mi karę- chciałabym tylko iść na ten koncert!

Mam nadzieję że pomogłam, a to wszystko możesz zamienić na rodzaj męski jak chcesz :) Pozdrawiam :>
2010-02-14T21:25:17+01:00
Pewnego dnia będąc na wycieczce zobaczyłem płaczącego chłopca za poznałem się z nim i spytalem czemu płacze.Okazało się ze inni chłopcy wysmiewali sie z niego gdy zobaczyłem tą grupke chłopcow powiedziałem im zeby sie nie smiali z tamtego chłopca po chwili grupka dzieci poszła się pogodzic z ich płaczącym kolęgą