Ile kosztuje pokrycie nową nawierzchnią drogi o długośći 1km i szerokości 10,5m jeśli za każde 10 metrów kwadratowych zapłacono 82zł??

Staś tapetuje ściany w pokoju .ile metrów bieżących tapety o szerkości 50 cm potrzeba na ścianę o długości 3m i wysokości 2,5m ? wiadomo ściany nie podłoge albo sufit


złe jao spam najlepsze nagr liczy się szybkość i poprawne wyk

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:33:56+01:00
1 km = 1000 m
1000 m * 10,5 m = 10500 m²
10500:10=1050
1050*82=86100 [zł]

Odp.: Pokrycie drogi nawierzchnią kosztuje 86100 zł.

3m*2,5m=7,5m²
50 cm = 0,5m
0,5x=7,5 /:0,5
x=15
15*4=60
Odp. Na otapetowanie pokoju potrzeba 60 m bieżących tapety.
2010-02-14T21:44:23+01:00
1km=1000m
1000*10,5=10500
10500/10=1050
1050*82=86100

wynik 86100zł


tapeta na ściane 3m x 2,5m

3*2,5=7,5

7,5/0,5=15

potrzeba 15 metrów bierzacych tapety na daną ściane.