Proszę was o szybkie rozwiązanie bo to jest do 2010-02-15

Ułóż dwa zdania z dowolnymi rzeczownikami zakończonymi w celowniku liczby pojedynczej na - ji i trzy zdania z wyrazami zakończonymi w miejscowniku liczby pojedynczej na -ii .

Proszę was o szybkie rozwiązanie bo to jest do 2010-02-15

2

Odpowiedzi

2010-02-14T21:49:50+01:00
1. Adrian uważnie przyglądał się Alicji.
2. Iza opowiedziała na lekcji o swojej kolekcji znaczków pocztowych.

1. Napisałam ostatnio referat o Japonii.(nie jestem pewna :( )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T21:59:14+01:00
Wczoraj Mariji rozwiązała się sznorówka i się wywróciła.
Jutro dam Łucji ładną bluzkę na urodziny.

Ten Pioterek bardzo się podoba Natalii.
Dla Julii gramatyka to pestka.
W niedzielę specjalnie dla Marii poszłam na konkurs.
1 5 1